Friday, January 24, 2025

Reply To: Stroomvoorziening: Audes Balanced Power Transformator

Marcel123Marcel123
Participant

Tnx martijn. Ik had je eerdere opmerking gelezen dat het echt n tijd kost om alles eruit te halen en bij sommige reviews dat er echt n aantal dagen nodig is om meer vd potentie te horen.
Er zou iig n eerste indicatie hoorbaar moeten zijn van welke verbeteringen er nog in t vat zitten. Maar goed om rekening mee te houden dat ook hier inspelen echt nodig is en initieel er echt nog ‘beperkingen’ hoorbaar zullen zijn. Mogelijk dat steeds grotere transformators ook steeds meer inspeeltijd nodig hebben.

Wat de importeur ook zegt is dat de 3000 nog makkelijker de piekvermogens zal kunnen aanleveren. Mezelf kennende zullen er meerdere luistersessies volgen 🙂

Ik was al van plan om dit jaar naar mn stroomvoorziening te kijken, maar het is ook de 1e keer dat ik op basis van 2 reviews (die van jou en van van es) zo snel/ver overtuigd raak voor een wijziging in mn set. Meestal hebben reviews teveel positieve opmerkingen om er echt in te kunnen geloven, maar als reviewers er zelf toe overgaan om het zelf aan te achaffen is er meestal sprake van iets bijzonders.

eerst volgende week maar eens open minded naar de wijzigingen gaan luisteren 🙂