Friday, March 21, 2025

Hypex Nilai 500 mono in Ghent audio behuizing

Viewing 3 reply threads
  • Author
      WimWim
      Participant

Beste lezers,

Heeft iemand ervaring met het inbouwen van Hypex Nilai 500 mono modules in Ghent audio behuizingen? Ik loop tegen wat problemen aan.

Gr Wim Meter

WimWim
      Participant

Ondertussen zijn de problemen opgelost. Erg goed geholpen door de technische heren van Sound Imports en Hypex zelf. Ik had losse Nilai 500 modules in een Ghent audio behuizing ingebouwd. Dat ging na enkele aanpassingen op de powersupply module pas goed. Versterker bleef aanvankelijk in de standby modus staan.

Jaap VeenstraJaap Veenstra
        Keymaster

Fijn dat je het even hebt laten weten! En goed dat Sound Imports zo meedenkt.

WimWim
          Participant

Graag gedaan. Credit’s vooral ook naar de technische afdeling van Hypex. Mocht iemand dezelfde problemen ondervinden heb ik eventueel nog foto’s van de oplossing.

WimWim
      Participant

Als er iemand is die (luister)ervaring heeft met de Gain instellingen van eze Hypex Nilai versterker, houd ik me aanbevolen.

Keymaster

Ik vond medium het beste. High zeker niet. Low gaf voor mij te weinig gain.

WimWim
          Participant

Daar heb ik hem nu ook op ingesteld (laten staan). Ik zal low nog eens proberen. Eerst maar eens de platencollectie langs.

Keymaster

Laat weten hoe het uitpakt! Ben benieuwd!

Viewing 3 reply threads
  • You must be logged in to reply to this topic.