Servicedocumentatie Audioarteindversterker MA220
- This topic has 3 replies, 3 voices, and was last updated 3 years, 6 months ago by .
Viewing 3 reply threads
Viewing 3 reply threads
- You must be logged in to reply to this topic.
Omdat ik een fevent voorstander ben van de versterker MA220, zou ik heel graag over het principeschema beschikken van voornoemde versterker. Ik wil hierdoor inzicht krijgen in het technische hoogstandje van dit schitterende apparaat.
Heb je van Medevoort zelf al geprobeerd? Ik vermoed dat je dan geen schema van hun krijgt… Meestal is dat hun eigen ‘geheim’, maar niet geschoten is ook nooit raak.
De tijden dat fabrikanten standaard een schema meestuurden bij aankoop is lang vervlogen…
Dank voor de reactie. Ik ben inmiddels druk aan het tekenen en hoop dat ik hieruit het principeschema kan distilleren. Dat valt om de drommel niet mee, maar het zou heel leuk zij wanneer het lukt. Nogmaals dank: Piet Kemper.
Het wordt ‘n stuk makkelijker indien je het moederbord (onderkant) fotografeert, daarna vergroten. Natuurlijk eerst ‘n foto van de bovenkant maken, zodat je zeker weet waar alles zat, want de onderkant kun je natuurlijk alleen zichtbaar maken, als al de aangesloten draden los gemaakt zijn.
Alpha Audio - Haarlem - Netherlands