zondag, oktober 13, 2024

Nieuwe streamer

Weergave van 5 reactie threads
  • Auteur
      elian kruikelian kruik
      Deelnemer

Ik ben ‘on the market’ voor een nieuwe streamer. Ik speel al jaren m.b.v. een raspberry pi, een isolator en een allo 1.2 dac. Speelt prima, maar is toch een soort ‘knutselwerkje’. De Volumio Primo staat hoog op mijn lijstje en ook de bluesound node is een kandidaat. Via via kwam ik de streamer Ever Solo DMP – A6 tegen. Ziet er prachtig uit met veel mogelijkheden. Is er iemand die ervaring heeft met deze Ever Solo? Tips en advies zijn zeer welkom.

Jaap VeenstraJaap Veenstra
      Sleutelbeheerder

We gaan binnenkort eens met Eversolo aan de slag. Schijnt goed te zijn. Tot nu vind ik de Volumio Primo de beste in de prijsklasse tot 1000 Euro.

elian kruikelian kruik
      Deelnemer

Inmiddels ben ik in het zit van een Eversolo wat een prachtig ding.

ErikErik
        Deelnemer

Hey Jaap, hoe verhoudt de Eversolo zich ten opzichte van de nieuwe Lumin D3? Hoor daar ook goede berichten over.

Sleutelbeheerder

Ik heb de D3 nog niet gehoord. Maar de Eversolo komt in de komende live stream voorbij (24-09-2023).

elian kruikelian kruik
      Deelnemer

Luistert naar radio Paradise heb ik even tijd om kort mijn bevindingen van en over de Eversolo te geven.