Furutech tp 609
Hoi molenaar!
Ik snap het helemaal want -lach niet-ik heb er inmiddels ook een.de meerprijs tov mijn eerder gebruikte stekkerblok is aanzienlijk,maar je krijgt er zoals je al zegt een hoop voor terug.wat een verschil in klank kan een stekkerblok maken!bepaald niet subtiel.vanaf nu beschouw ik kabels en stekkerdozen als volwaardige componenten waarmee je net zo n stappen kunt maken als door het upgraden van een versterker of bron.ik vraag me wel eens af waar het plafond ligt wat mijn set aan geluidskwaliteit kan brengen zonder dat ik versterker of bron opwaardeer maar alleen de randvoorwaarden om het maar even zo te noemen.natuurlijk houdt het ergens op,je versterker en bron hebben hun technische grenzen maar ik denk toch dat menigeen de invloed van een investering in kabels etc onderschat.groet!
Leuk John, veel plezier ermee! Prachtig gewoon, zo’n natuurlijke rust en detail.....het blift me iedere keer weer verbazen als ik het hoor. Misschien leuk als Jaap hier eens over schrijft, een geheime tip in stekkerblokkenland!!!
Tja, heren ik kan bovenstaande ervaringen alleen maar bevestigen. Strak laag, 3d beeld! Super ruimtelijk en gedetailleerd! En het meeste valt op dat je stereobeeld super schoon is. Heerlijk onvermoeid luisteren. Ik was wel wat gewend maar wist niet dat een stekkerdoos als deze mij zoveel plezier kon geven.. Eigenlijk verplichte kost om vanaf de basis te bouwen..