dinsdag, april 30, 2024

Appel music via Apple TV hdmi uit

Weergave van 3 reactie threads
  • Auteur
    Berichten
    • #193912

      Hallo allemaal

      ik vraag mij al een geruime tijd af hoe ik Apple Music het beste kan streamen

      gebruik een  bluesound node En een mooie manier zou Apple TV zijn met de iOS 17

      nu gebruiken die apparaten allen HDMI uit stuur dat maar naar je digitaal of analoog in!!
      <p style=”text-align: left;”>heeft hier iemand een idee over of een andere oplossing ?</p>

    • #193916

      Er zijn vier opties:
      1. Gebruik Airplay. De simpelste optie.
      2. Vanaf een iPhone of iPad met een USB adapter uit naar een USB -> SPDIF (TosLink) converter. Een goede en goedkope optie is een Topping D10S. USB in de Topping en dan Tolsink naar de Bluesound Node.
      3. Vervang de Bluesound Node door een FiiO R7 (zie review) of een Eversolo DMP-6 (zie review). Op beide kan je de Apple Music app voor Android downloaden.
      4. Vervang je Apple Music abonnement door Tidal of Qobuz en je bent van het gedoe af.

    • #193957

      Dank je martijn

      ik denk dat je mij niet helemaal begrijpt ik wil van de Apple TV deze heeft nu Apple Music in zich zonder dat ik met AirPlay aan de gang hoef en ook een stukje album info laat zien via monitor (tv )

      Dus de HDMI uit op een degelijke manier naar de bluesound  ik denk digitaal spdif of optisch in

      er zijn van die media converters maar dit lijkt ma op kwaliteit verlies maar ik kan het mis hebben

      misschien is hier iets beters voor te koop

       

    • #194580

      Concreet hoe krijg ik uit een Apple TV met HDMI uit alleen een kwalitatief goed digitaal signaal om dit aan de dac aan te bieden

Weergave van 3 reactie threads
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.
×