woensdag, mei 1, 2024

Ziggo ‘witte’ modem

Weergave van 17 reactie threads
  • Auteur
    Berichten
    • #168710
      Michel KoningMichel Koning
      Deelnemer

      Zou een ifi ipowerx krachtig genoeg wezen voor dit modem van Ziggo.

      Iemand dit geprobeerd?

    • #170397

      De iPower X is zeker krachtig genoeg. Ik gebruik deze voeding sinds de introductie zonder problemen.

    • #170398
      Anoniem
      Inactief

      Ik heb er vanavond ook eentje op aangesloten.Het werkt tot nu toe prima.Wil er ook nog een op de Mediabox Next gaan aansluiten.

    • #170402
      Alpha AudioAlpha Forum
      Sleutelbeheerder

      Wat is er beter aan een ipower dan de originele voeding?

    • #170403
      Michel KoningMichel Koning
      Deelnemer

      ‘Schonere stroom’ minder vervuiling

    • #170404
      Alpha AudioAlpha Forum
      Sleutelbeheerder

      Krijg ik dan beter/mooier beeld met gebruik van een mediabox next?

    • #170405
      Anoniem
      Inactief

      Hallo Martijn,kijk maar eens naar de video van de review Wattson Audio Emerson Digital hier op Alpha Audio.Dan kun je horen wat een slechte of lage kwaliteit smps voeding kan doen.

    • #170406
      Alpha AudioAlpha Forum
      Sleutelbeheerder

      Ga ik doen……….

    • #170408
      Alpha AudioAlpha Forum
      Sleutelbeheerder

      Filmpje gezien……vraag blijft; krijg ik beter beeld?

    • #170409
      Michel KoningMichel Koning
      Deelnemer

      Ik ervaar van wel, je kan het altijd proberen. Zie je geen verschil stuur je hem gewoon weer terug.

    • #170411
      Michel KoningMichel Koning
      Deelnemer

      Ik zie op de onderkant van de modem 2,5 ampere staan, de ifi ipowerX geen 2 ampere, dus jullie weten zeker dat dit kan

    • #170413
      Tom Tommd64Tom Tommd64
      Deelnemer

      Ja hoor zelfs de goedkope IFi kan prima op de router van ziggo en klinkt beter..

    • #170418
      Ben de HoogBen de Hoog
      Deelnemer

      Als je een beter beeld wilt, dank dan eens na over een netfilter. Of schenk in ieder geval aandacht aan je stroomvoorziening. Ik kocht eens een PS-Audio Quintessence-netfilter voor mijn stereo-set. Ook mijn TV daar op aangesloten. En de TV was toevallig het eerste apparaat die ik aan zette met dat filter. En het eerste wat me opviel…”wat is het beeld scherp!!”. Ik had er niet eens bij stilgestaan, dat ook je TV beter gaat spelen. Kocht hem voor mijn hifi.

    • #170419
      Ed van LeentEd van Leent
      Deelnemer

      Ter informatie: het “witte”, staande modem van Ziggo is een Arris type CH7465.

    • #170436
      Alpha AudioAlpha Forum
      Sleutelbeheerder

      Verschil tussen PS-Audio Quintessence-netfilter en IFI power is bijna 1000 euro daarom lastig te vergelijken daarnaast is functie anders.
      Ik ga eerst maar eens een ifi power aanschaffen en checken. Indien nodig kan die weer retour.

    • #170437

      Het vervelende met IFI power is dat je wel meer rommel op het net krijgt. Probeer de IFI power filters dan ook zoveel mogelijk buiten je audio keten te houden door bijvoorbeeld een andere groep te gebruiken. Ik had er twee in de meterkast en daar had ik merkbaar meer vervuiling op de audiogroep.

    • #170485
      Alpha AudioAlpha Forum
      Sleutelbeheerder

      Heeft er iemand al een ifi power aangesloten op de ziggo next? Kan nml geen passend verloop stukje vinden voor op de ifi power..

    • #170486
      Alpha AudioAlpha Forum
      Sleutelbeheerder

      En? Is het gelukt er eentje te vinden de op de next past?
      Gr rens

Weergave van 17 reactie threads
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.
×