Driade Flow 405 vra...

Meldingen
Alles wissen

Driade Flow 405 vraagje

45 Posts
9 Gebruikers
0 Reactions
9,260 Keer bekeken
Lotte —
(@lotte84)
Eminent Member
Deelgenomen: 8 jaar geleden

Voor weinig meer koop je een luidspreker kabel van Chord . Deze is proef ondervindelijk beduidend beter dan de driade flow .

Beantwoorden
Joost A.
(@joost_a)
Eminent Member
Deelgenomen: 7 jaar geleden

"Een" luidsprekerkabel van Chord? Weet je hoeveel ze er hebben? Als je echt een serieuze bijdrage aan de discussie wil geven, zou ik op zijn minst het type even noemen.....

Beantwoorden
Lotte —
(@lotte84)
Eminent Member

Ik heb de Chord signature xl luidspreker kabel en van deze serie ook de interlinks . Ik heb de Driade gewoon 1 op 1 vergeleken Chord , en de kabels van Chord klinken gewoon beter op onze set . Later veel meer horen . Wellicht dat dit bij jou set anders uitpakt . Maar om generaal te stellen dat Driade de hemel op aarde is , klopt niet .

Beantwoorden
Joost A.
(@joost_a)
Eminent Member
Deelgenomen: 7 jaar geleden

Misschien moet je proberen mijn berichtje over de 405 iets anders te interpreteren Lotte. Ik geef gewoon "mijn" mening en enthousiasme. En zoveel mensen zoveel meningen, toch? En ik eindig met "succes met je keuze", niet met "succes met je aankoop van de 405". Oftwel, ik laat de keuze aan iedereen die geïnteresseerd is in dit onderwerp en dring niks op.

Voor hetzelfde geld kan ik óók stellen dat het niet klopt dat jij stelt dat de Chord Signature XL kabels beter zijn dan de Driade. Als we zo blijven reageren, komen er hier tientallen berichtjes van mensen die zeggen dat HUN kabels weer beter zijn dan jouw Chord enz enz. Lijkt me wat vervuiling van het forum dus daarom ga ik nu weer lekker luisteen en stop deze discussie met je. Ciao en fijn weekend alvast!

Beantwoorden
Lotte —
(@lotte84)
Eminent Member

Beste Joost

Als je mijn reactie goed hebt gelezen, kun je zien, dat ik heb gezegd, dat de Chord signature xl serie op ONZE set beter klinkt dan de Driade . Niet dat het DE beste kabel is . Veel plezier met het muziek luisteren.

Beantwoorden
Pagina 5 / 9