Driade Flow 405 vra...

Meldingen
Alles wissen

Driade Flow 405 vraagje

45 Posts
9 Gebruikers
0 Reactions
9,315 Keer bekeken
Geert M.
Topic starter
(@esmse)
Eminent Member
Deelgenomen: 5 jaar geleden

Je hebt gelijk, ik was mis over die unshielded, daar zit nog een koperen shield in die mogami...

Beantwoorden
Michael Moesman
(@michm)
New Member

Sinds 18 maanden gebruik ik de Driade Flow 405 in mijn set. Ik heb de afgelopen 30 jaar al heel wat speaker kabels gehad maar dit zijn eigenlijk de eerste kabels waarbij ik niet het gevoel heb op zoek te moeten naar iets anders. Het klopt allemaal gewoon en dan vergeet je dat ze bestaan. Heerlijk! Bovendien is de prijs zeer aangenaam t.o.v. de andere kabels die ik heb gehad. Overigens heb ik ze wel eerst thuis mogen proberen. Dat was geen enkel probleem.

Beantwoorden
Geert M.
Topic starter
(@esmse)
Eminent Member

Dat zijn lovende woorden, ik ga ze waarschijnlijk ook wel eens proberen en hoop dan hetzelfde te kunnen zeggen. Bedankt voor de reactie.

Beantwoorden
Lotte —
(@lotte84)
Eminent Member
Deelgenomen: 8 jaar geleden

Hoi Geert

Je kunt je kabels bij audioBTQ laten inbranden middels een kabelcooker Dat kost je iets van €35 , maar dan zijn ze gelijk op luister niveau .

Groetjes
Lotte

Beantwoorden
Joost A.
(@joost_a)
Eminent Member
Deelgenomen: 7 jaar geleden

Ook ik heb uiteindelijk gekozen voor de Driade Flow 405 en ik kan je zeggen....ik ben zéér kritisch als het gaat om kabels. Als je deze kabels eenmaal in je set hebt, hoef je NOOIT meer iets anders!! Vergeet al die zogenaamde superkabels van tot wel duizenden Euro's!! De Driade FLow 405 verslaat ze allemaal en dat voor een relatief lage prijs. De 405 laat gewoon alles zonder weerstand, kleuring of andere artefacten horen waar jouw set toe in staat is: holografie, snelheid, dynamiek, lucht, focus, controle transparantie, vloeiend (mid)hoog, prachtig gedefinieerd (sub)laag en ga zo maar door. Het is echt ongelooflijk wat die kabel (eigenlijk niét) doet. Niet voor niets de referentiekabel van The Alpha Audio. En geloof me...die gasten zijn ook kritisch! Veel succes met je keuze.....

Beantwoorden
Pagina 4 / 9