Moderator u heeft helemaal gelijk. Maar ik kon 't niet laten. Helaas vergeten sommige mensen wat echt belangrijk is. Vervelende waarheden zijn niet populair: Te veel geld, luxe en tijd om te zeveren over een 'stukkie' koper. Inderdaad de heer Kars was nog grappiger dan ik. Nogmaals excuses. Joost en Lotte gingen ook niet bepaald 'respectvol' met elkaar. Misschien ook even aanspreken........
Ik heb er over nagedacht om de anderen ook aan te spreken, maar gezien het verloop van de discussie waren zij al weer ‘op goede voet’. Het zou mosterd na de maaltijd zijn.
Voor de helderheid: dit forum op Alpha Audio is bij uitstek de plek om ‘te zeveren’ over een stukje koperdraad. Iedereen mag dat bijzaak vinden, dat is het goede recht van de lezer, maar dan is mijn advies om de discussie te laten voor wat het is en onderwerpen te selecteren die wel binnen je interessegebied vallen.
Moderator u heeft weer gelijk. Maar als twee adults gaan 'kleuteren' wie de grootste (lees beste kabel) heeft dan is de verleiding te sterk. Voor de duidelijkheid, audio heeft mijn interesse. Ik heb veel in dit forum geleerd. Ik had nul verstand van audio en muziek.Daarom kom ik graag in dit forum. Maar soms moet ik zo lachen....
Martijn
Het ging mij niet over wie de beste kabel heeft Ik heb helemaal niet beweert , dat mijn kabel beter is dan van wie dan ook , ik heb alleen maar aangegeven dat er meerdere kabels zijn waaronder die van Chord , en dat ik daar goede ervaringen mee hebt . [verwijdert wegens onnodig beledigen]
Bedankt allen voor de reacties, het staat ieder vrij om zijn mening te geven over het onderwerp, zo lang het maar met wederzijds respect is. Ik begrijp vooral dat iedereen heel tevreden is met zijn of haar kabel, dat lijkt me het belangrijkste, niet?
Voorlopig ben ik zelf nog altijd aan het wachten op de WBT connectors, banaan is binnen maar spade nog niet, eind April zeggen ze.
Moest het nog kriebelen na de duelund komt er mss wel een paar driade flow, ze zijn betaalbaar en krijgen toch vooral lovende woorden. Heb nog wat duurdere kabels op het oog, onder andere Chord Epic XL, maar die ga ik waarschijnlijk niet nieuw kopen, eerder als ik ze eens tegenkom tegen een prijsje.