
Home Review Audio-Technica ATH-MSR7
Review Audio-Technica ATH-MSR7
Voordelen
- Mooi gemaakt
- Zeer neutraal
- Sluit goed af
Nadelen
- Geen verloopstekker


Alpha Audio - Haarlem - Netherlands
To provide the best possible experience, we use technologies such as cookies to store and/or access information about your device. By consenting to these technologies, we may process data such as browsing behavior or unique identifiers on this site. If you do not give your consent or withdraw it, certain features and capabilities may be affected.
wat ik niet snap is dat WhatHifi tegenover gestelde zegt:
Goed comfort slecht geluid totaal 3/5.
hoe is het mogelijk?
https://www.whathifi.com/audio-technica/ath-msr7/review
Super hoofdtelefoon, echter het comfort zal iemand kunnen afschrikken…..
Mij heeft het doen besluiten er geen te kopen ondanks het uitgebalanceerde geluid!
En inderdaad een perfecte phone voor onderweg of gewoon aan de versterker!
Hallo,
Vooral de algemene consensus over de draagbaarheid. Ik luister langdurig met de hoofdtelefoon dus dit punt is essentieel voor mij.
Ik vind het ook één van de belangrijkste punten. Als het comfort niet goed is, is het voor mij gedaan.
Ik ben op zoek naar een goeie koptelefoon. Deze spreekt me erg aan Quintijn. Maar ik heb een vraagje. Luistert de persoon naast je ook mee met de muziek of blijft die behoorlijk in de hoofdtelefoon?
Beste Geoffrey,
De muziek blijft voornamelijk in de hoofdtelefoon. De persoon naast je zal niet letterlijk horen wat je luistert. Die zullen het oppikken als ruis. Als je een beetje binnen de geluidsnorm blijft 😉
Bedankt Quintijn,
Als ik mag nog een vraagje. Kan je zeggen dat een on ear in het algemeen meer geluid doorlaat naar de persoon naast je dan een over ear? Of heb ik het verkeerd voor?
Hallo,
Zelf wat opgezocht. Over ear beste voor mijn omgeving mits kwaliteit hoofdtelefoon. Nu nog kiezen. Keuzestress.
Hallo,
Het is de sony mdr a1 geworden. Ik laat je weten hoe hij bevalt. Bedankt voor de fijne reviews en keep up the good work.
Super!! Is een mooie hoofdtelefoon. Hoe ben je tot je keuze gekomen?
Denk dat dat niet heel veel uitmaakt eerlijk gezegd!