Ik heb hier veel lol aan
https://audiotweaks.nl/duelund-audio-cables/
Tja moet je smaak zijn. Niet shielded ect...
Die Duelund kabels ben ik links en rechts op diverse fora ook al tegengekomen. Reproductie van een oude kabel als ik me niet vergis. Kan wel interessant zijn, ik ga me er wat verder in verdiepen.
ik heb aardig wat kabels gehad. Duelund zijn tot nu toe gebleven. Hebben wel wat tijd nodig om in te branden... Hoop dat ik nu niet iets zeg wat raar klinkt.. 🙂 Er zijn veel trollen onder stenen.. hoop dat ze daar blijven.
In het begin klinken een beetje "Scherp/schel" Maar na wat uurtjes(dagen) gaat dat weg.
Kabels zijn ook zeer betaalbaar.
Veel succes met je zoektocht. Als in de buurt van Utrecht woont. Kan je ze testen met een onderpand in gelijke waarde. Heb al eens iets niet terug gehad. Maar ik deel graag.
Bedankt voor het aanbod maar ik woon niet in de buurt. De prijzen zijn zeker interessant om eens te proberen, met de huidige benzine prijzen zijn ze misschien goedkoper dan een 2 ritjes op en af naar Utrecht 🙂
Welke kabel van het Duelund aanbod zou je aanbevelen? Op het eerste zicht zou ik voor de DCA12GA gaan maar de DCA16GA lijkt de populaire keuze dus misschien voor dual DCA16GA gaan dan best?
Als ik zo een beetje lees lijken deze kabels het vooral klankmatig goed te doen (tonaliteit, timbre, ...) maar minder qua presentatie en vooral het weergeven van diepte.
Je kan info@audiotweaks.nl Mailen voor advies. Piet is een prima vent 🙂 en zal je goed informeren.
Ik zelf heb de DCA12GA. Deze werden me aangeraden. Ik nooit naar DCA16GA geluisterd.
En elke kabel heeft goede en minder goede eigenschappen. Het is waar je voor kiest. Als je alles goed wilt hebben gaan we denk ik over een hele andere prijs praten.
Ik heb ook de Akiko Audio Tuning Stick Universal mkIII op mijn kabels zitten. Helaas maakte dat niet erg groot verschil. Maar ik heb ze te lang getest en konden niet meer retour. Ik heb ze er gewoon op laten zitten. Ze deden niks verkeerd.