Driade Flow 405 vra...

Meldingen
Alles wissen

Driade Flow 405 vraagje

45 Posts
9 Gebruikers
0 Reactions
9,183 Keer bekeken
Geert M.
Topic starter
(@esmse)
Eminent Member
Deelgenomen: 5 jaar geleden

Ik begrijp dat er meestal compromissen moeten gemaakt worden, het is een kwestie van de juiste te zoeken voor jezelf. Prijs is zeker geen garantie op beter, ik heb een paar dure kabels op het oog maar ik ga even afwachten of ik die ergens tweedehands, demo of einde reeks kan kopen.

Er zijn alvast wat metertjes Dual DCA12GA onderweg, voor die prijs moet ik ze eigenlijk eens proberen. Ik heb wat extra genomen om een RCA van maken, heb nog wat neutrik profi plugs liggen...

De flow komt er mss ook nog wel eens om te testen, EWA LS-40 of LS-80 van Colin Wonfor zijn ook nog betaalbare kabels waar ik benieuwd naar ben.

Bedankt voor de respons Tom & Martijn.

Beantwoorden
tsharskamp
(@tsharskamp)

Goed om te horen! Hoop dat je veel plezier van de DCA12GA hebt! Ik vind super fijn!

Als het niks is en je maakt er interlinks van. Laat me even weten of dat dan wat is.

Zelf ga ik binnen kort een netkabel maken hiervan. Weet nog niet precies welke stekkers en of ik een 6 voudige kabel maak. Dus 2 draden per pool en 2 aarde.. en dan handmatig kopertape om de kabel doe voor de shielding... ect ect.. veel ideeen!

Fijne avond

Beantwoorden
tsharskamp
(@tsharskamp)

Hoe zijn de DCA12GA nu?

Beantwoorden
Geert M.
Topic starter
(@esmse)
Eminent Member

Ik heb ze liggen maar ben nog aan het wachten op WBT plugs die ik op 14/03 besteld heb dus kan er nog niet veel van zeggen.

Voor RCA kan je best iets anders dan neutrik nemen of de DCA16 mss want die 12 is een beetje onhandig, zeker met die Neutriks. Die katoenen mantel maakt het ook niet prettiger om netjes af te werken. Ik ga mss nog eens met andere plugs proberen.

Ik ben trouwens net nog een unshielded RCA aan het proberen, een Mogami 2803 met Neutrik plugs. Dat is ook een aanrader voor het geld eigenlijk. Moet wel ingespeeld worden, klinkt hard en ruw aan de randjes als die nieuw is maar dat gaat weg.

Beantwoorden
tsharskamp
(@tsharskamp)

Okay! Laat maar weten wanneer je deze als speaker kabel hebt geprobeerd. Ben erg benieuwd.

Ik wist niet dat mogami ook unshielded was.

Heb zelf van de week de Grimm tpr(interlink) kabel besteld voor mijn hoofdtelefoon setje.

Beantwoorden
Pagina 3 / 9