Tuesday, April 30, 2024

Farad super 3 op Lumin T2

Viewing 3 reply threads
  • Author
    Posts
    • #168709
      Henri VerbruggenHenri Verbruggen
      Participant

      Ik heb een abonnement op Qobuz en Roon en stream mijn muziek via de Lumin T2.
      Ik heb veel geld uitgegeven voor de Lumin omdat de specificaties er goed uitzagen en de luistertest mij goed bevielen. Als audioliefhebber blijf je een beetje rondkijken en enkele maanden geleden viel mijn oog op de test van externe de liniare voedingen. Ik ging er eigenlijk vanuit dat er in zo’n kostbare streamer Dac toch een goede voeding zou zitten maar dat bleek maar deels waar :-((.
      Na de test op Alpha audio over deze liniaire voedingen ben ik mij gaan orienteren op de farad super 3 voeding van Pink pro uit rhenen. Als iedereen zo enthousiast over een aanvullende voeding dan wil ik het wel proberen.
      De mensen van Pink pro waren zo behulpzaam om deze voeding op mijn Lumin T2 te monteren. Daarna snel naar huis en luisteren maar. Na een dag luisteren ben ik pas een beetje bij gekomen van de verbazing. Bizar wat een opwaardering van mijn Lumin T2 deze voeding maakt. Het is echt zo goed hoorbaar. Veel meer detailering een mooier en strakker laag, bizar. Zo veel meer muziek. Ik kan het een ieder aanbevelen om toch het geld er voor uit te geven. Je krijgt er echt veel muziekbeleving voor terug!

    • #170393
      Mark van der VeldenMark van der Velden
      Participant

      Kan het alleen maar bevestigen. De afgelopen jaren heb ik een klein fortuin uitgegeven aan externe voedingen maar de Farad Super3 blijft de meest muzikale.

    • #170394
      Theo SpeijersTheo Speijers
      Participant

      Idem, maar dan met een Farad Super 3 7 volt op een EtherRegen!

    • #170396
      Robert Van VelzenRobert Van Velzen
      Participant

      De Farad voeding is heel goed en heel veel beter dan bv een sbooster. Heb een farad aangesloten op mijn kpn experiabox voor het streamen van Qobuz…ben nog elke dag verbaasd over de geweldige geluidskwaliteit. Een bijkomend voordeel is dat de beeldkwaliteit van Netflix ook veel beter geworden is..

Viewing 3 reply threads
  • You must be logged in to reply to this topic.
×