bramsat
@bramsat
New Member
Joined: jul 6, 2017
Follow
Reply
RE: Wat is de beste versterker die je hebt gehad?
Luxman L410,Luxman L530,maar dat is al ± 35jr geleden en ik zou niet weten of ze anno nu beter of slechter zijn. Ik vermoed dat een yamaha A-S500 scho...
9 years ago
Forum
Reply
RE: CXA60 of Arcam A19
Ben benieuwd of de CXA60 beter klinkt dan mijn huidige yamaha A-S500 het is niet zo dat de yamaha de deur uitgaat want daar klinkt hij te goed voor.Du...
9 years ago
Forum






