Willem
@drijgje
New Member
Joined: mei 19, 2017
Follow
Reply
RE: Ervaringen bluesound
Theo bedankt voor je reactie, dacht hè usb schijf eraan en gaan. De node2 aangesloten via de ethernet met KPN modem.... maar wat is een goede en betaa...
9 years ago
Forum
Reply
RE: Ervaringen bluesound
hoi, heb de node2 nu een paar weken in gebruik... en het klinkt fantastisch, detail rust stilte enz. ben er helemaal blij mee. gebruik de analoge uitg...
9 years ago
Forum






