eddiespeed70
eddiespeed70
@eddiespeed70
Active Member
Joined: jan 5, 2017
Topics: 1 / Replies: 2
Reply
RE: Mola Mola dac

Ja die heb ik inderdaad, is een topset! Zie review? Ik had al de node 2 voordat ik de mola mola set kreeg, ik wil inderdaad dat het signaal zo zuive...

9 years ago
Forum
Reply
RE: Mola Mola dac

Hallo Erwin, dat klopt, echter kan de optische link 96 kHz verwerken en geen 192 als ik het goed heb begrepen. Of ik moet dan overstappen naar een str...

9 years ago
Forum
Topic
9 years ago
Forum
Replies: 4
Views: 385