Henri Verbruggen
@henriverbruggen
Active Member
Joined: sep 24, 2016
Follow
Topic
Reply
RE: Roon op de Hegel H390
Het is e Hegel H590 geworden waar ik direct een NUC op heb aangesloten en muziek speel via Roon van Qobuz. Ik heb er nu een audioquest coffee USB kabe...
7 years ago
Forum
Topic
Reply
RE: Wat is de beste versterker die je hebt gehad?
Ik heb altijd met veel plezier naar mijn Arcam A86 geluisterd. Ik heb die jaren gehad. Mooi warm geluid kwam daaruit. Was een mooie opvolger voor de c...
8 years ago
Forum






