Menno Hoogeveen
@msh
New Member
Joined: dec 15, 2015
Follow
Reply
RE: Qobuz
ik denk dat je Soundizz kunt gebruiken hiervoor. Als je jouw playlist pagina opent van Qobuz kun je aan de rechterkant meerdere opties (via de drie pu...
2 years ago
Forum
Reply
RE: Platenspeler
KickStarter project van nederlandse bodem:(ik heb me inmiddels aangemeld voor dit zeer leuke project :))
9 years ago
Forum
Reply
RE: Audio afspeel-software: wat gebruik jij?
Ik heb ooit een Squeezebox Touch aangeschaft en daarom een gebruiker van Logitech Media Server (LMS). LMS draait op bijna alle x86-besturingssystemen ...
11 years ago
Forum






