Menno Hoogeveen
Menno Hoogeveen
@msh
New Member
Joined: dec 15, 2015
Topics: 0 / Replies: 3
Reply
RE: Qobuz

ik denk dat je Soundizz kunt gebruiken hiervoor. Als je jouw playlist pagina opent van Qobuz kun je aan de rechterkant meerdere opties (via de drie pu...

2 years ago
Reply
RE: Platenspeler

KickStarter project van nederlandse bodem:(ik heb me inmiddels aangemeld voor dit zeer leuke project :))

9 years ago
Reply
RE: Audio afspeel-software: wat gebruik jij?

Ik heb ooit een Squeezebox Touch aangeschaft en daarom een gebruiker van Logitech Media Server (LMS). LMS draait op bijna alle x86-besturingssystemen ...

11 years ago
Forum