romonoli
romonoli
@romonoli
Active Member
Joined: dec 8, 2016
Topics: 2 / Replies: 3
Reply
RE: Romonoli

Boris, altijd leuk zo'n terugkoppeling... thx!!

9 years ago
Reply
RE: Romonoli

Hoi Boris, Ik heb de Lua nog steeds en bevalt nog prima. Ik heb de modificatie niet zelf gedaan, deze zat er al in. o.a. Papier in olie condensatore...

9 years ago
Reply
RE: Ribbon Tweeters?

Bedankt voor jullie antwoorden. Ik heb het toch maar niet gedaan. Kon ze niet thuis vergelijken. Mijn eigen OLS Emotion EM1 Reference bevallen mij eig...

9 years ago
Forum
Topic
10 years ago
Forum
Replies: 3
Views: 452
Topic
10 years ago
Replies: 4
Views: 407