romonoli
@romonoli
Active Member
Joined: dec 8, 2016
Follow
Reply
RE: Romonoli
Boris, altijd leuk zo'n terugkoppeling... thx!!
9 years ago
Forum
Reply
RE: Romonoli
Hoi Boris, Ik heb de Lua nog steeds en bevalt nog prima. Ik heb de modificatie niet zelf gedaan, deze zat er al in. o.a. Papier in olie condensatore...
9 years ago
Forum
Reply
RE: Ribbon Tweeters?
Bedankt voor jullie antwoorden. Ik heb het toch maar niet gedaan. Kon ze niet thuis vergelijken. Mijn eigen OLS Emotion EM1 Reference bevallen mij eig...
9 years ago
Forum
Topic
Topic






